Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄Γυμνασίου: Επίσκεψη στους Ναούς
Την Παρασκευή 28 Απριλίου η Γ΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στους Ι. Ναούς της περιοχής Μεσσηνέζη και Κουλούρας βάσει του σχολικού μαθήματος: «Ναοδομία και Αγιογραφία», ώστε οι μαθητές να αναγνωρίσουν τους ρυθμούς και την αγιογράφηση, να διεξάγουν έρευνα με κείμενα και φωτογραφίες για την ιστορία και την αρχιτεκτονική των Ναών.
Συγκεκριμένα η ομάδα μας επισκέφτηκε τον Ι.Ν. Αγ. Αποστόλων, Ι.Ν. Υπαπαντής Κουλούρας, Ι.Ν. Αγ. Κυριακής, Ι.Ν. Αγ. Αθανασίου, Ι.Ν. Αγ. Αθανασίου (παλαιός Ναός) και τον Ι.Ν. Αγ. Παρασκευής όπου οι εφημέριο ιερείς ή επιτετραμμένοι μας ξενάγησαν και μας ενημέρωσαν για την ιστορία των ναών. Την επόμενη εβδομάδα και την ίδια μέρα και ώρα επισκεφθήκαμε τον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου Τέμενης και στη συνέχεια στο Αίγιο τους Ι.Ν. Ταξιαρχών, Αγ. Τριάδος, Φανερωμένης και Αγ. Ανδρέα.
Τα παιδιά, που ήταν ενημερωμένα σχετικά με την αρχιτεκτονική των ναών σύμφωνα με το συγκεκριμένο μάθημα που προηγήθηκε, αναγνώρισαν στοιχεία ναοδομίας και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ιστορία αυτών των ναών, ανταποκρινόμενοι στο ερωτηματολόγιο που είχαν ετοιμάσει. Παραθέτουμε την Παρουσίαση που οι ίδιοι επιμελήθηκαν.
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να συγχαρούμε τους μαθητές μας οι οποίοι παρά τον κόπο που χρειάστηκε να καταβάλουν, επέδειξαν πειθαρχία, εξαιρετική ευγένεια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό!


