Κοινωνικό σχολείο

Στα πλαίσια των δράσεων του κοινωνικού σχολείου, οι μαθητές της Β΄τάξης συζήτησαν για το ρατσισμό σε όλα τα επίπεδα και έστειλαν ένα μήνυμα σε όλα τα παιδιά με το δικό τους τρόπο.

΄Εγραψαν ευχές και έβαλαν τα χαρτάκια σε μπαλόνια τα οποία αργότερα τα άφησαν στο πραύλιο του σχολείου. Επίσης κατασκεύασαν αφίσες με σχετικό θέμα. ( Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τη μαθήτρια του Β1, Κωνσταντίνα Κέτσο για την πολύτιμη βοήθειά της στην υλοποίηση των δράσεων)

Ίσως σας ενδιαφέρουν…