Το σχολείο μου “ταξιδεύει ” τον Περσέα

 Το σχολείο μας μέσω της ομάδας της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με συντονίστριες εκπαιδευτικούς τη Ντρίνια Αντωνία (βιολόγο) και τη Τσολακίδου Παναγιώτα (καθ. Οικ. Οικονομίας) συμμετείχε στην ερευνητική αποστολή Ανδρομέδα ΙΙ στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος 2014 – 15.


Η ερευνητική αυτή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Το σχολείο μου «ταξιδεύει» με τον ΠΕΡΣΕΑ – PERSEUS@schoolnetwork συντονίζεται από το Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α΄ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών. Το σχολείο μας συμμετείχε μαζί με άλλα σχολεία από την Αθήνα, Πάτρα και την Κρήτη. Όλοι αυτοί οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε μια συλλογική, ερευνητική εργασία υπό την καθοδήγηση επιστημόνων- ερευνητών. Από την πλευρά μας συμμετείχαν οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου Γιαννόπουλος Σπύρος, Κάβουρα Βασιλική και Καπάνταης Νίκος.»

Ίσως σας ενδιαφέρουν…